Off Road Forums On Planet4x4 banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
Joined
·
1,373 Posts
Discussion Starter · #1 ·
well part of it at least. I dropped the front clip 3" and now I can see over the hood a whole lot better




 

·
Registered
Joined
·
1,373 Posts
Discussion Starter · #4 ·
well.....

































at least it's not a suzuki :flipoff:
 

·
DinoWagonMan!
Joined
·
2,732 Posts
dang i love old beaters that run like the wind!!!!!!!!!!!!!!!!!

i am jealous!!!!!
 

·
DinoWagonMan!
Joined
·
2,732 Posts
:flipoff: :flipoff:


I will have you know that the mighty heffalump make it home on it own power at about 1 am last night!!! no vibrations, no broken parts!!!!!:bowdown: :bowdown: so whenever you wanna go out!!! lets go!!!!!! I've had these ujoints for about 24 hrs now and am getting real sick of them....lol lol :lame:
 

·
Registered
Joined
·
2,192 Posts
Front clip looks like it needs viagra now :flipoff:

lil tube work and some sheet metal covering the hinge's and it would look tit's. great start though dave. I was eyeballing doing something similar yesterday actually lol. :deal:
 

·
Registered
Joined
·
1,007 Posts
I'm sure it's alot more functional now, but that looks pretty funny. :thumb: How do the neighbors like that muddy wreck parked next to their vehicles :flipoff: I'm just giving you a hard time.

BTW I have an extra CB antenna spring if you want to fix your limp antenna. If you want it you can have it; just let me know.
 

·
Registered
Joined
·
1,373 Posts
Discussion Starter · #12 ·
yeah I could probably use one, shoot me a ring sometime
 
1 - 16 of 16 Posts
Top